Wednesday, January 18, 2012

2012 : Mentari nan menyinar

Alhamdulillah...akhirnya tahun ni bagi semangat baru. Makin bersemangat nak plan hari2 yang akn datang. Tapi sedih gak meninggalkan orang2 yang sentiasa disekeliling..anak2 murid yang mcm 2 perangainya. Tapi kadang2 perangai yg macam2 ni lah yang buat nak ketawa bila duk sorang2.  Happy sangat sbb dapat apa yg sangat diimpi2kn walaupun tak dapat kongsi dgn ayah. Kalau arwah ayah ada..confirm dia yg paling gembira. Alhamdulilah..dapat berkongsi gembira dgn mak.

Mulakan hidup dn perancangan baru..walaupun rasa terlambat..tapi masih blum terlambat..biasalah..org lain naik bas ekspressu naik bas sambung2. Macam2 azam ada dlm kepala..mcm2 target nak buat..semoga dipermudahkanNYA..aku dah cukup merana dgn kehidupan sblum ni..cukup merana dgn setiap pengalaman. Tapi pengalaman tu  lah yang akan mematangkan aku. Kate org..pengalaman tak boleh di jual beli...pengalaman ni lah yg aku akn simpan dlm kotak kpala aku ni..dn dikunci sampai mati utk jadi peringatan, panduan, pengajaran,dan  kenangan yang paling mahal dlm dunia aku.


No comments:

Post a Comment